hej igen, efter låååååång tid

föööörlåt att jag inte har bloggat ett skit!
juag har faktiskt inte orkat om jag ska va ärlig. ida har tjatat lite att jag ska lägga upp ett inlägg.
men nu så,puh, hoppas jag kan bli bättre på det här.
men iallafall. första dagen efter påsklovet. jossan har vart i båstad hela påsklovet. men jag har vart med kompisar.
i helgen var jag med bianca, vi spela fotboll alla dagar och vi vart brända som tusan på ryggen och i ansiktet.
på kvällen på lördagen så åkte mamma, pappa och carro på kalas, jag och bianca va kvar hemma vå åt GOD mat och sen somnade vi i soffan när vi kolla på robinsson som jag aldrig tittar på.


idag efter skolan så gick jag ut och joggade lite, sen när jag kom hem så ville mamma jogga också så då sprang vi jävligt långt och jag ska säga er att vi inte stanna en enda gång! :D
sen körde jag lite styrka.
det behövdes efter allt påskgodis och jag åt t.o.m massa godis när jag kom hem efter skolan idag. hehe! jag ska sluta äta godis mitt i veckan. kanske.
sen klockan  21:00 ska jag titta på despret hoswegw....? :Djavenne hur det stavas.
det är dubbelavsnitt idag.

 
  

Kommentarer
Postat av: ida

thihi jag har kollat varje dag ifall du har lagt in men sen

nyss så orkade jag inte eftersom du inte gör det så ofta längre

men sen just då så hade du gjort det :D hahah.

2009-04-14 @ 21:08:00
Postat av: bianca

har du inte gjort om bilden på din bränna lite ? :O

2009-04-15 @ 13:10:29
Postat av: Anonym

svar till bianca;

nej det har jag inte, är nog för att det va mörkt i mitt rum eler någe kanske? :)

2009-04-15 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0