=)

klockan är halv två och jag vaknade vid kvart över tolv. länge sen jag sov sådär länge.  men det va skönt!  hehe, vi ska inte åka skidor idag, suck. jag som verkligen ville!!!!!! , och jag tänker inte gå på folkets heller. inte vet jag varför, alla andra ska ju ditt. jag får väl sitta hemma och kolla om på oc igen för jag och jossan har redan börjat .  förresten är jag ganska less på denna snö!!!  det kommer ju bara mer och mer!    imorgon är det match, utomhus. kalltkllallrlrktkrlktrkl

bilden är jättttttteeeeeeeeeeee gammal.  från örebrocupen???? jag bjuder.
nu ska jag iallafaall sätta mej framför tv med glass.       åh vad jag vill se julens hjältar., den där julkalendern :DDD


Kommentarer
Postat av: BIANCA

då kunde du ju gått på folkets med mig, du behöver ju inte ljuga om att du ska åka skidor...

2009-02-21 @ 15:05:47
Postat av: ida

Haha, vilken utdragen bild johanna :)

2009-02-27 @ 02:05:30
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0