söndag söndag

nätterna blir allt senare ska ni veta
matchen blev inställd på grund av snön, jag som verkligen ville spela fotboll!!!
jag fick hitta ett annat sätt att sysselsätta mej på idag, kolla på oc !: haha
vi har tittat om på  ddet nu , jag tröttnar inte!:D, imorn äre skola,, och bad :(((((
igår kväll kolla jossan åh jag på hot chick!
&&& jag vill ha en vecka lov tilllllll!!             I need klippa åh färga håret,    ser för jävligt ut. -.-'
ikväll ska jag väll kolla på beck fjärt.haha,  jag tänkte på emilia när jag skrev det där, venne varför! :DDDD

goooooooooooonatt lite iförvög! :D

Kommentarer
Postat av: syster din

hejja våra o.c nätter !

2009-02-23 @ 11:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0