paus från oc

jag och josefine har tagit en liten paus från oc tittandet.
vakna ganska sent imorse, hehe, jag gick rätt in i jossans rum och vi började titta på oc igen.
vi har klarat av en & enhalv säsong. åhhh oc är så bra!
jag och jossan hade tänkt att följa med och sola med mamma imorgon medans hon tränar, men efter att hon har läst på en blogg att det var en kvinna som hade solat flera gånger och hade fått hudcancer och det har spridits till hjärnan!
hon har två barn som hon kommer lämna.
då blir man ju inte så sugen på att sola längre va?
det kan räcka med en gång och man kan få det.
så jag tackar nog nej till mer solning!
imorgon ska jag in till stan och träffa bianca, malin & mimmi där =)
sen så följer jag med bianca hem och spenderar natten där.
det är alltid lika trevligt med bianca!! <3


Kommentarer
Postat av: bianca

alltid lika trevligt med dig också johanna! <3

2009-02-17 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0