scrubs

ÄNTLIGEN FREDAG! jag ska ta det lungt hela helgen förutom på söndag. för då är det både poolträning i två timmar typ i skogstorp sen efter det ska vi åka till mcdonalds och äta sen ska vi åka och träna i hallsberg.  idag i skolan gjorde jag och sara klart våran powerpointgrej om gustav III minnsan :D det vart lite slagsmål där på slutet om vem som skulle skriva. ska du inte skriva att han va poppis där? popåläru? SKRIV ATT HAN VAR POPPIS!!!!!:D HAHAHAHAHA. 
och jag har NÄSTAN sålt massa jeans. KANSKE,,, nu ligger jag och kollar på scrubs och sitter häör vid datorn senare ikväll ska vi äta pizza. :DD 

Kommentarer
Postat av: amanda :) <3

HAR DU GLASÖGON? :O :)

det var iaf skitsnyggt:D (Y)<3

2009-02-27 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0