skriskor :DD

ojojoj vad trött jag är nu! det värker i hela kroppen och jag orkar inte göra nånting!! det va länge sen jag ansträngde mej lite, jag har ju inte rört mej på hela sportlovet :O och det är väll då man ska röra på sej  HE HEHE
jag har åkt skriskor, jag, david, linn, robin och magnus pallrade oss ner till isen och spelade ishockey.
riktigt roligt!  vi körde in i varandra hela tiden.  hahaha, det är bra att ha lite kul för engångskull! men iallafall var det bad idag i skolan. vi gick till badet, vi fick bada i 20 MINUTER?!!!!!!!!!!!!!!! fatta onödigt att bara gå framochtillbaka. det hade tydligen blivit någe konstigt med tiderna.  vi fick äta mat på ungefär 5 MINUTER för att vi skulle ha svenskaprov. + att det inte gick någe vidare bra på det.  efter skriskoåkningen gick jag hem och drog i mej ett stekt ägg och lite spagetti, heheh

&&&&& JAG ÄLSKAR HEATH LEDGER !!!!!!!!!!!!! åhjag bara älskar honom!. han är så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla fin man kan vara! :o<3<3

2009-02-23 @ 20:49:06
Postat av: malin

det var av mig ;)

fast det syns inte :s

2009-02-23 @ 20:50:02
Postat av: geuken

Fett härligt att åka skridskor.. Har inte gjort det på flera år :(

2009-02-24 @ 00:25:59
URL: http://geuken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0