ännu en guldmidalj att lägga på hyllan.

jag har spelat fotbollscup hela helgen så jag har inte haft tid att blogga.
men igår; spelade två matcher, 
första var mot rävåsen, då vann vi med 4-1
andra matchen var mot kumla, kumla vann med 1-0. dom gjorde mål när det va två minuter kvar,
jag va död när jag kom hem så jag somna på engång.
sen imorse skulle man ju ställa fram klockan en timma, elr nå.
så jag vakna ALLDELES för sent.
idag kom och hämta mej sen åkte vi på cup igen.
första matchen var mot  ervalla. vart 0-0 i den matchen.
sen följde jag med bianca hem. haha LYCKOHÅRSPÄNNEN! :D vi tvätta rent mitt jävla sår som inte gick så bra. 
FINAL!!!!
finalmatch mot kumla
vi vann med 2-0 :) skönt!
sen när jag kom hem så var det massa folk här som skulle fira min födelsedag.
jag fick pengar. :)
nu måste jag dra.

peace

Kommentarer
Postat av: bianca

hehehe äre vi som är bäst eller,

glöm inte hårspännet på fredag! :)

2009-04-14 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0