FIASKO

NUNI ska ni få vetA lite om min dag :)
i skolan hade orange storsamling. så tråkig. förlåt :$  men sen min grupp kommer fotfarande ingenstans på svenskan. hehe. vi skriver om C.S lewis om ni vet vem det är, han som skrev Narnia bökerna. Jag har träningsvärk i låren och ont i min ljumske. bara så ni vet det nu :D         när jag kom hem från skolan så somnade jag i soffan en liten stund. sen när jag vaknade FÖRSöKTE jag mej på att göra maränger. sara hjälpte mej över videosamtal på msn. HAHA :D smart dedär =)      MEN jag stog och vispade den där jäkla smeten (MED BARA ÄGGVITAN) hur länge som helst kändes det som! men inte vart det något fluff i det!  jag tror jag kom på felet, jag råkade få med lite mycket ägggula i smeten också. men + att i våran familj så har vi faktiskt två ägggulor i äggen, så ni kan ju förstå att det inte va så lätt att bara fåut äggvitan, men iallafall, sen vart jag förbaskat arg så jag hällde ut smeten i muffinsformar. OCH jag tog inte sånadära muffins(bull)formar. JAG TOG MJÖL OCH LA PÅ KANTERNA? asså ibland tänker jag inte alls. så ja det började ju lukta lite småmysko här. hehe.  och + att jag bara fick fyra stycken sånadär som ser ut som muffins men är maränger. HAHA 
nu ska jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. men det är inte värre än davids rum. han hade hittat en möglig macka i sitt rum när han hade städat.  och i sin låda i skolan hittade han en möglig kaka? jag fattar inte hur man kan glömma en kaka i sin låda i skolan ?

dom dära marängerna tror jag sara har gjort!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0