ghost whisperer

jag städade mitt rum som tog sin lilla tid. sen tog jag en av mina smarriga muffinsmaränger :D  kul för dom smakar verkligen maränger men det blir konstigt för att dom inte ser ut som det. HEHE
men u har jag precis kollat på ghost whisperer. jag har tittat på det sen jättelångt tillbaka.  och i ett avsnitt så dör melindas man jim och sen så lever han igen och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. men han hade iallafall förlorat minnet och kom inte ihåg att han vba gift med melinda och blablbalbla. men nu iallfall kysste hon honom OCH GUD VAD GLAD JAG BLEV :D HAHA  , imorgon lånar jag och jossan också 3 säsongen av O.C, snacka om att jag har HAPPYFACE NUVA!!! :D  jag ska gå och lägga mej tidigt ikväll tror jag. det blir aldrig så, det komemr alltid något emellan. EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0