hakuna matata

jag har snöat in mej helt på hakuna matata.
jag har suttit och kollat på massa filmer på youtube som jag kollade på när jag va liten! =D
JAG OCH BIANCA HAR SAMMA HUMOR SKA NI VETA
gräv gräv gräver större tunnel nanananananaanna
hHA! :D

OCH :(( farmor ligger på sjukhuset. så det har ringt hem hit hela dan. alla undrar och shit.
farfar va här en sväng, vi åt fika.  nu kollar jag och jossan på O.C =D=D=D=D SJUKT BRA!
imorgon är det först träning på KIF ARENA och sen är poolträning =) inte för att jag tror att det kommer gå så bra.

titta bara så bra min storasyster är på att texta!  ser ju nästan ut som en proffesionell tatuering för tusan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0