lätt segaste dagen

jag försov mej lite granna imorse. så jag rusa upp och fixa mej och sen drog jag till bussen. skolan va himla seg och jag kan ju inte säga att det går framåt med min tröja jag gör i slöjden. HEHE
josefine kom till skolan med pengar till mej! :D 150 riksdaler DE NI fast det var ju för mina jeans  och igår fick jag 200 för mina andra jeans  BRA AFFÄRER HOHO när jag kom hem ramla jag i soffan med datorn i knät. kollade på love actually på tv. engelska läxan var klar så jag kunde tat lungt! sen kom pappa hem med pizza. mumma.     jag hoppa in i duschen och nu ska jag titta på tv resten av kvällen . det är ju desperate housewives ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0