sunShine

det blev sol idag, men skit kallt!!!!!
nu sitter jag och läser igenom mina omdömen som jag fick för ett bra tag sen. men jag har inte orkat läsa förens nu. jag tycker att det står likadant som det stog i förra omdömena vi fick.
i skolan idag på engelska lektionen så hade vi ingen lärare så vi skulle kolla på film. bee movie. så seeeeeeg!
men iallfall, dom sa att vi skulle ha engelskt tal och engelsk text. men när dom gick ändrade vi till svenskt text.
haha. och sen kom marcus och fråga om vi fatta nnåge. hohoho. det tyckjte jag va kul iallfall.
så ointressant.

nu har jag föresten laddat mobilen med pengar.
DOCK brukar jag oftast sms;a med dom som har comviq kompis.
annars kostar det så mycket.

SÅ ALLA SKAFFAR COMVIQ KOMPIS TACK!  =D

ikväll är det träning. vi ska springa idag.  -.-'


Kommentarer
Postat av: syster

det var en fin tröja du har där !

2009-03-26 @ 10:02:30
URL: http://jooosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0