trött nu

imorse så vaknade jag alldeles försent. för det var minnsan bara 1 TIMMA KVAR TILL TRÄNINGEN. som var på kifs arena.
när vi tränade som sken solen jäääätte mycket! nu känns det som det blir sommar!        OCH jag skulle fått spela match med damlaget igår om inte partick ringt fel nummer.,    amen efter tränigen så åkte jag och malin hem till bianca :)
vi kollade på film sen åkte vi på poolträningen, det va segt, nu är jag himla trött, skulle bara vilja gå och lägga mej, MEN jag har inte duschat, OCH mitt rum är jätte stökigt igen!????? a jag vet inte hur jag lyckas?!!!! jag städade mitt rum för bara nån dag sen. och jag drack just en energidryck, så aldrig att jag kommer somna!
imorgon följer jag med sara hem efter skolan =) veeeeery long time sen jag va med sara =)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0