PEZ <3

nu är ni lite dåligt upptaderade va? :D
men igår. skolan gick segt. jag och sara vart klara med gustav III grej som vi ska redovisa om imorgon.  sen åkte jag hem och sen var det träning :) spinning/styrka, jag körde på stenhårt tyckte jag. HEHE sen dusch och kolla på semestersvenskarna!  haha sara och jag tycker det är lika kul varje gång! :D  idag.. skolan. kul på so lektionen haha G3.
sen åkte jag, jossan & henke in till örebro. köpte jeans. och sen åkte vi hem. väl hemma låg min nya tröja i postlådan :)
jag köpte PEZ på stan också! :D himla gott äre! :D och imorgon är det cup! :D bianca och jag ska knarka pez :D och på lördag ska vi åka till mariestad. :) träffa louise har inte träffat henne på skitlänge. :)
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0