SOOOOOL :DD

SOOOOOOOOOOOOOOLEN SSKINNER!! :D
ni fattar inte hur glad jag är. solen är ju framme! nu känns det verkligen som vår, och jag fyller år nästa vecka.
idag i skolan på håltimmen gick alla i vår klass ut i solen. det va mysigt. skönt att bara kunna sitta ute i solen utan en tjock jacka, mössa, vantar och skor! 
jag skulle vilja gå ut nu MEN, nej jag måste städa mitt rum. 

IGÅR fööljde jag med sara hem efter skolan haha!  vi hade skoj, jag har inte varit med sara på jättelänge.  



 
--------------------------------------
i söndags dog en kille på kif arena. :O det va efter att vi hade varit där och tränat. jag vet inte riktigt vad som hade hänt.
men att hans föräldrar såg alltihoppa. :'(    läskigt.

Kommentarer
Postat av: sara

Guu, vad fina vi är! <3



Haha, :b

2009-03-18 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0