lördag

heeeeeeeeeeej :D
snart sommarlov, vavavavava??! :D
jag längtar som fan!!
fett taggad...........:D
jag och bianca kommer ha bäst :)
cuperna och dedära :DD
haha

måndag; folkets hus, lyssna på kommunfullmäktige
tisdag; match, sköllersta-askersund 3-0
onsdag; match, kumla-sköllersta 2-2
torsdag; match med damlaget, (A) sif / ifk - eker 3-3
fredag; in till stan fixa min telefon sen handla :) hihi
lördag; sova :)
imorgon söndag; ska vi nog åka till forsa :D

hiiiiiiiiiii
URSÄKTA MIN HEADER!!!!
JAG VET INTE RIKTIGT HUR JAG SKA HA DEN!!!!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: bianca

klart vi kommer ha det bäst!!!! <3 :O

är det du som har uppdaterat eller? ;)

2009-06-19 @ 20:35:51
Postat av: ­ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har!

Är allt bra denna soliga dag?



Titta gärna in min nya roliga funktion på bloggen :)



Kram

2009-06-22 @ 17:48:44
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0