TJÄ

nu har det gått 3 skoldagar. en sista imorgon sen ldeiga tors-fre :D för skönt :D
i måndas kväll va vi på folkets hus med klassen och lyssna på kommunfullmäktige tror jag. ?
, dom tog upp mitt föslag,  dom filma och så hördes det på radion.
idag, så hade vi match mot askersund, åkte hem till ida efter skolan, va där och sen åkt e vi til matchen som vi vann med 3-0 :DDDDDD
imorgon äre match mot kumla!
och innan det ska jag va med sara!

imorgon har vi engelskaprov också, och vi ska ha läst klart en bok nu innnan sommarlovet och vi har mycket kvar kan jag ju säga..
+ att man ska göra en massa uppgifter till boken .
men så nu ska jag kila och plugga till engelskan.
herå

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU KAN VAH SNYGGG! :D <3

2009-05-23 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0